Hej hörrni tappra läsare!
Jag ser ju att det är en del inne och kollar bloggen trots min obefintliga uppdatering. Det funkade alltså inte att blogga när jag ammar, för ammar det för jag mer än var tredje vecka, de vill jag lova, snarare var tredje timme 😄 

Allt rullar på här i Västerås. Molly växer så det knakar! Blir mer "med" för var dag, och vill vara i centrum och titta på allt, får hon ligga för sig själv eller ligga i vagnen blir det tråkigt och där med väldigt skrikigt, vilket är jätte jobbigt för mor å far, vi vill kunna gå ut och gå! 

Här kommer lite bilder, de e roligare 😊 
Molly är fortfarande inte förtjust i flaskan, nån gång funkar det, men mammas tutte är så mycket bättre! 
Bärselen är fortfarande "the shit" 😄

Här om dagen var mollys kompis juni här och "lekte"

Morsan tog sig några timmar på stan en kväll. Kändes jätte konstigt men samtidigt lite skönt att bara vara sig själv ettag 😊 

Sen firade vi nationaldagen på djäkne 


Sötnos 

Vi har varit hos sjukgymnasten igen, såhär ska jag gärna bli buren så jag får upp muskulaturen på den sidan där armen var av..

Nu får mamma sluta fota. De e inge kul längre! 😄


Kommentera

Publiceras ej